Ja està disponible en la web de la Fundació Ángel Tomás – FISAT la Memòria d’activitats 2018 de l’entitat. En exercici de la transparència, aquest recurs ofereix informació detallada de l’activitat realitzada durant l’any passat; comptes anuals i un llistat de totes les entitats públiques i privades que donen suport econòmicament a l’entitat salesiana.

Per: FISAT

Què trobaràs en la Memòria 2018?

Són 32 pàgines que donen testimoniatge de l’acció social que a través dels seus projectes realitza FISAT. De forma detallada la Memòria recull dades dels projectes i com a novetat d’enguany valoracions d’allò més destacat.

També s’han incorporat un resum de les notícies més destacades. Enguany han vist la llum dos nous projectes d’inserció sociolaboral: Somos Parte Alacant i Somos Parte Picassent; s’ha posat en marxa la primera Jornada de Responsabilitat Social Corporativa i FISAT s’ha incorporat a l’acabada de constituir Mesa de la RSC a Alacant. S’ha acreditat als centres de dia, centres d’acolliment i pisos d’emancipació amb l’ISO 9001 que certifica el seu Sistema de Gestió de Qualitat; i s’ha aconseguit el visat del Pla d’Igualtat per la Direcció General de l’Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere.

Com transmet Ignacio Beltrán, director de la Fundació Ángel Tomás – FISAT, “si encara no t’has unit a FISAT, t’animem que lliges amb afecte aquestes pàgines, perquè entre tanta lletra i tanta xifra hi ha moltes històries de xiquets, xiquetes, joves, homes i dones que s’esforcen cada dia per tindre un futur millor, però necessiten suport i que creguem que de debò és necessari donar #Mésparaquientémenys”.

DESCÀRREGA LA MEMÒRIA 2018