El programa de sensibilització “Més per a qui té menys” ha continuat desenvolupant-se al llarg d’enguany, malgrat les dificultats derivades de la crisi sanitària, gràcies al suport de la Diputació d’Alacant. 

Per: FISAT

El programa de sensibilització “Més per a qui té menys” ha continuat desenvolupant-se al llarg d’enguany, malgrat les dificultats derivades de la crisi sanitària. L’objectiu general del programa és sensibilitzar a la societat, concretament a joves i adolescents, sobre les diferents realitats socials que afecten persones en situació de vulnerabilitat, fomentant l’esperit crític des d’una perspectiva sempre fonamentada en Drets Humans. 

FISAT dona continuïtat al programa “Més per a qui té menys” gràcies al suport de la Diputació d’Alacant que promou activitats dirigides a les persones joves a través de l’Àrea de Família i Ciutadania.  La subvenció concedida té un import de 3.000 euros.

 A través del programa “Més per a qui té menys” es vol contribuir a la formació d’una societat amb joves informats i sensibles a les realitats complexes i injustes a les quals es veuen sotmeses les persones que són privades dels seus drets fonamentals.

Activitats online

Donades les circumstàncies que han caracteritzat aquest 2020, s’han hagut de fer adaptacions a format online de les activitats programades amb la finalitat de respectar les mesures sanitàries i poder continuar així amb la sensibilització. D’aquesta manera, també es pretenia aprofitar el potencial que ens ofereixen aquestes eines, generant una alternativa que va més enllà del mer consum d’entreteniment o informació buida que sovint trobem en les xarxes.

 

En el marc d’aquest programa s’han dut a terme accions per a la visibilització de FISAT i les diferents realitats amb les quals es treballa (“FISAT et conta”, vídeos de presentació de projectes, etc.); sensibilització sobre temes concrets (promoció del voluntariat, drets humans, immigració, etc.) dirigida a joves, monitors/as de temps lliure, persones voluntàries, etc.; i dinamització de campanyes a través de les xarxes socials, entre les quals destaca la de #Retosquetransforman, promoguda durant el confinament.